wachten...

E-mail verzonden!

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Vacancies in the field of peace and security

[DUTCH] Stageplaats Ministerie van Buitenlandse Zaken: Eenheid Strategische Advisering

De Eenheid Strategische Advisering (ESA) is op zoek naar twee nieuwe stagiair(e)s voor de periode van 1 februari t/m juni 2018. De Eenheid Strategische Advisering (ESA) is een enthousiaste eenheid die strategisch advies levert aan de gehele ambtelijke en politieke leiding van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. ESA bestrijkt inhoudelijk alle terreinen van de organisatie en houdt zich daarom bezig met een breed scala aan onderwerpen zoals de Europese interne markt, (economische) veiligheid, Global Governance, migratie, de effecten van technologische ontwikkelingen voor het buitenlands beleid, de toekomst van globalisering en de vraag hoe Nederlandse belangen het best behartigd kunnen worden in een multipolaire wereld. Zie de volledige vacature hier. Je hebt tot 18 december 10.00 uur om te reageren!

[DUTCH] Stageplaats Ministerie van Buitenlandse Zaken: Bureau Internationale Samenwerking

Het Bureau Internationale Samenwerking van het Ministerie van Buitenlandse Zaken is op zoek naar een nieuwe stagiair(e). Dit beleidsbureau is verantwoordelijk voor de ondersteuning van het Directoraat-Generaal Internationale Samenwerking. Daarmee bevindt het zich op een zeer interessante en leerzame positie binnen het ministerie. Zie de volledige vacature hier. Je hebt tot 8 januari om te reageren en de stage loopt van 19 maart tot 1 september 2018.