Laden...

E-mail verzonden!

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Vacancies in the field of peace and security

Stage bij Directie Veiligheidsbeleid - De Taskforce Cyber

De Taskforce Cyber is op zoek naar nieuwe stagiair(e)s. De startdatum is 25 Februari 2019 (in overleg is hier enige flexibiliteit in mogelijk) voor een periode van 6 maanden, met een werkweek van 40 uur.

Stage bij public affairs- en lobbykantoor Meines Holla & Partners (medio januari t/m juli 2019)

Al vijftien jaar lang biedt Meines Holla & Partners ieder jaar enkele talentvolle studenten (m/v) de kans om werkervaring op te doen in lobbying en public affairs. Dit is niet alleen een enorm leuke en leerzame ervaring, maar via een stage vergroot je bovendien je arbeidskansen voor later. Voor de eerste helft van 2019 bieden wij weer een stageplaats aan.

Bij Meines Holla & Partners ondersteunt de stagiair onze consultants in de breedst mogelijke zin. De stagiair volgt het nieuws, verzamelt relevante informatie voor onze klanten, schrijft memo’s en achtergrondrapporten, en volgt Kamerdebatten. Deze werkzaamheden voer je deels uit op ons prachtige kantoor aan het Lange Voorhout, en deels in de Tweede Kamer. Je wordt actief betrokken bij lopende dossiers en krijgt daarmee een uniek inzicht in de Nederlandse politiek.

Stage bij de Directie Veiligheidsbeleid - Afdeling Crisisbeheersing en Vredesoperaties (DVB/CV)

De afdeling Crisisbeheersing en Vredesoperaties is op zoek naar twee stagiair(e)s. De beoogde stageperiode is vanaf 1 februari 2019 voor een periode van 6 maanden met een werkweek van 40 uur.

Stage bij de Directie Stabiliteit en Humanitaire Hulp – Stabiliteit en Veiligheid (SV) en Rechtsorde en Vredesopbouw (RV)

Stage bij het Global Forum on Cyber Expertise Secretariat - Communicatie

Het Global Forum on Cyber Expertise (GFCE) Secretariaat is op zoek naar een communicatie stagiair(e). De beoogde stageperiode is vanaf 15 januari 2019 voor een periode van 6 maanden met een werkweek van 40 uur.

TNO - Vacature startende onderzoeker Cyber Security

In verband met uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Junior Cyber Security Expert.
Als aankomend onderzoeker Cyber Security heb je een fascinatie voor technologie en leer je graag meer over nieuwe technologieën en gerelateerde zaken. Je zult al snel mee draaien in projectteams die werken aan innovaties op het vlak van Cyber Security.

Red Socks - Marketing Intern Cyber Security

RedSocks Security, gevestigd in Den Haag is op zoek naar een gedreven en creatieve stagiaire voor de Marketing. RedSocks Security is werkzaam in de Cyber Security industrie en bezig met de uitbreiding en positionering van haar bedrijf. We hebben een informele en flexibele werkomgeving met een duidelijke start-up cultuur, waaronder we begrippen verstaan zoals praktisch en aanpakken.

EY - Scriptiestage Cyber Security

Wij bieden jou een interessante en uitdagende stage in een snel veranderende en dynamische omgeving. Het Cyber Threat Management team is een informeel en collegiaal team waarin veel ruimte is voor persoonlijke en eigen inbreng. Zodoende stellen we jou in staat je carrière een op een geweldige en uitdagende wijze te starten. Voor de stage ontvang je een marktconforme maandelijkse vergoeding.

Qbit - Afstudeerstage Adviseur Informatiebeveiliging/Privacy

Onze Adviseurs informatiebeveiliging/Privacy werken in teamverband aan het structureel inrichten en verbeteren van het niveau van informatiebeveiliging van onze klanten. Standaarden zoals ISO 27001, NEN 7510, COBIT en de Richtlijnen voor de beveiliging van webapplicaties van NCSC zijn daarbij aan de orde van de dag. Vind je dit leuk? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Deloitte - Afstudeerstage Cyber Risk

Als afstudeerstagiair bij Deloitte Risk Services houd jij, je bezig met het schrijven van je scriptie. Vanuit Deloitte krijg je intensieve ondersteuning van je stagebegeleider, bij wie je altijd terecht kunt voor advies. Daarnaast heb je de mogelijkheid om een kijkje in de keuken te nemen bij onze klanten en krijg je de gelegenheid om meer ervaring binnen de Risk Services praktijk op te doen.

RedSocks - Marketing Intern

RedSocks Security, headquartered in The Hague, The Netherlands is looking to recruit a driven and creative marketing intern. RedSocks is active in the world of Cyber Security and in the process of scaling up the company. RedSocks has an informal and flexible working environment with a start-up culture, which requires a hands-on and “get it done” attitude. See the vacancy here. The internship starts as soon as possible!